Varga Zoltán - NLP Life Coach; kommunikációs tréning, önismereti tréning, vezetői tréning, értékesítési tréning, értékesítő képzés, mély belső átalakulás, core transformation, nlp coach, life coach, business coach

Tedd hatékonyabbá az otthoni edzést

wk-0609-balls-walls-0071_0Tegnapi cikkünkben már volt szó arról, hogy milyen eszközök segítségével válthatod ki otthon a konditerembe járást. Ma arról lesz szó, hogy miként teheted még hatékonyabbá a testmozgást saját magad számára.

Már az is egy nagyszerű dolog, hogy rávetted magad az otthoni edzésre, de ne bízd el magad. Ha nem áll a hátad mögött egy személyi edző, aki folyamatosan buzdít, könnyen ellustulhatsz vagy beleunhatsz az egészbe. Lássuk, hogy érhetsz el folyamatosan jó teljesítményt otthon.

Reggelizz megfelelően

Ha üres gyomorral készülsz belevágni az edzésbe, könnyen lehet, hogy korgó gyomrod miatt úgy érzed, nincs kedved és energiád hozzá, ha viszont teletömöd magad, az jelentősen rontani fogja a teljesítményedet. Harapj néhány falatot, vigyél be egy kis szénhidrátot és proteint a szervezetbe, mielőtt átöltöznél az edzéshez használt szerelésedbe, így gyomrodnak lesz némi ideje emészteni.

Tudd, hogy mi fogsz csinálni

Ne akkor állj neki megtervezni az edzést, amikor már megreggeliztél és ott állsz a szobában edzőfelszerelésben, hiszen az értékes perceket vesz el az edzésidőből. Felkereshetsz weboldalakat, melyen az általad választott edzéstípushoz van néhány feladat ötlet vagy eltervezheted, hogy milyen gyakorlatokat fogsz csinálni, miközben a felkelés utáni teendőidet végzed.

Ne csald el az időt

Ha nem kell előre egyeztetett időbe járnod egy konditerembe, előfordulhat, hogy inkább az alvást választod a reggeli edzés helyett. Ne használd azonban túl sokszor telefonod “szundi” funkcióját, hiszen egy rövid, párperces testmozgás is felfrissít, de igazi hatása csak akkor lesz, ha mindig következetesen tartod magad a tervhez. Jegyezd fel az eredményeidet és törekedj arra, hogy folyamatosan jobb és jobb legyél, ez remek motiváló erő.

Legyen változatos az edzésprogram

Ha mindennap ugyanazt a gyakorlatot végzed, akkor hamar beleunhatsz. Találj ki egy változatos edzéstervet, a hét minden napján végezz kissé eltérő gyakorlatokat, mint az előző napon. Nyugodtan igazodhatsz az időjáráshoz is, ha olyan zord idő van kint, hogy nem szívesen mennél el futni, akkor végezz beltéri gyakorlatokat, ha viszont az egyik napra például kettlebell edzést írtál elő magadnak, de nagyon jó kint az idő, akkor bátran menj el inkább futni.

Forrás: Health.com

Minden vélemény számít!

Ezt olvasta már?
self_management_-_fit_woman_jumping_rope


Ha nincs időd állandóan konditerembe járni vagy gátlásos vagy és szívesebben edzenél egyedül, otthon is formába hozhatod magad. Ehhez elég mindössze három egyszerű eszközt megvásárolnod és vagyonokat sem kell kiadnod ...