Varga Zoltán - NLP Life Coach; kommunikációs tréning, önismereti tréning, vezetői tréning, értékesítési tréning, értékesítő képzés, mély belső átalakulás, core transformation, nlp coach, life coach, business coach

A szeletelt kenyér választéka

Egy olyan világban, ahol túl nagy a választék és túl kevés az idő, nyilvánvaló reakciónk, hogy csak szimplán semmibe vesszük az átlagos cuccokat. Seth Godin marketing guru kisilabizálja, hogy amikor a figyelem megszerzéséről van szó, miért sikeresebbek a rossz vagy bizarr ötletek, mint az unalmas próbálkozások.

 

Seth Godin

Marketingszakember

Született: 1960. július 10.

Szakmai előmenetel:

A világ egyik legnépszerűbb marketing-blogjának írója.

Szerzője számos könyvnek, melyek megváltoztatták az emberek gondolkodását a marketingről. Könyveit 20 nyelvre lefordították az egész világon. Neki köszönhető számos marketinggel kapcsolatos kifejezés. Ilyen például a permission-marketing. Szókimondó stílusa és cenzúrát nem ismerő blogja számos követőt eredményezett a világ minden tájáról. Godin szerint az online marketing nem egyszerűen a hagyományos (offline) marketing eszközök online alkalmazását jelenti, hanem minőségileg új tevékenységet takar.

Bibliográfia

Seth Godin – The Big Red Fez: How To Make Any Web Site Better. New York: Free Press. ISBN 0-7432-2790-5.

Seth Godin (1995). eMarketing. New York: Berkley Pub. Group. ISBN 0-399-51904-1.

Seth Godin (1999). Permission marketing: turning strangers into friends, and friends into customers. New York: Simon & Schuster. ISBN 0-684-85636-0.

Seth Godin (2002). Survival is not enough: zooming, evolution, and the future of your company. New York: Free Press. ISBN 0-7432-2571-6.

Seth Godin (2001). Unleashing the Ideavirus. New York: Hyperion. ISBN 0-7868-8717-6. Book online – Detailing the idea of Viral marketing

Seth Godin (2003). Purple Cow: Transform Your Business by Being Remarkable. Portfolio. ISBN 1-59184-021-X.

Penguin USA Portfolio; Seth Godin – Free Prize Inside!: The Next Big Marketing Idea. Portfolio. ISBN 1-59184-041-4.

Godin, Seth. All Marketers Are Liars: The Power of Telling Authentic Stories in a Low-Trust World. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-100-3.

Godin, Seth; the Group of 33. The Big Moo: Stop Trying to Be Perfect and Start Being Remarkable. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-103-8.

Godin, Seth. Small Is the New Big: and 193 Other Riffs, Rants, and Remarkable Business Ideas. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-126-7.

Godin, Seth. The Dip: A Little Book That Teaches You When to Quit (and When to Stick). Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-166-6.

Godin, Seth. Meatball Sundae: Is Your Marketing out of Sync?. Portfolio Hardcover. ISBN 1-59184-174-7.

Godin, Seth (2008). Tribes: We Need You to Lead Us. Portfolio Hardcover. p. 160. ISBN 1591842336.

Kapcsolódó link: Seth Godin blogja – http://sethgodin.typepad.com/

 

Minden vélemény számít!

Ezt olvasta már?
virtuális kommunikáció


A „mém” szót Richard Dawkins oxfordi evolúciós biológus vezette be 1976-os sikerkönyvében, Az önző génben a kulturális (információ)átvitel leírására. A genetikai evolúció analógiájára, de vele nem azonos módon működő „kulturális ...