Hogyan tegyük könnyűvé, hogy tőlünk vásároljanak!?


… és mert ÉRTÉKESÍTÉS nélkül nincs üzlet!

értékesítési tréning

… mert a világ már megváltozott!

  • mert a vevő igényének pontos felmérésére van szükség
  • mert az értékesítést, mint folyamatot érdemes vizsgálni
  • mert annak van profitja, akinek jó ügyfelei vannak
  • mert új ötleteket az ügyfelek vásárlási, motivációs és döntési stratégiájának modellezése ad
  • mert a tanácsadói értékesítés más, mint egy szimpla értékesítés
  • mert érdemes Richard B. Cialdini 7 meggyőzés alapelvét alkalmazni!

azaz

“Hogyan tegyük könnyűvé, hogy tőlünk vásároljanak?”

Steve Martin & Gary Colleran

Értékesítési tréning

IDŐPONT: 2013. Június 11-12-13. | péntek – szombat – vasárnap | 09:00 – 18:00 óráig

TRÉNING DÍJA: 128.600,- HUF (+áfa)

A programot tartja: Varga Zoltán (aki a programot Steve Martintól, a SalesInteraction vezető munkatársától tanulta; InfluenceAtWork, Robert Cialdini)

(az értékesítési tréningünk alapja: Robert B. Cialdini: A befolyásolás lélektana)

Ha jobban belegondol, szinte mindenki értékesítéssel foglalkozik.

Egy nagyvállalat vezérigazgatójaként, ügyfélkapcsolati munkatársként, értékesítési területi képviselőként, ügyfélszolgálati munkatársként, illetve üzleti tevékenységével kapcsolatos minden más pozícióban az Ön egyik alapvető célkitűzése mindig az lesz, hogy termékeit, szolgáltatásait vagy koncepcióit az ügyfelek vagy fogyasztók részére értékesítse.

A dolgok azonban meglehetősen bonyolulttá váltak!

értékesítési tréning

Miközben a vállalatok azon igyekeznek, hogy olyan termékekkel és szolgáltatásokkal álljanak elő, amelyek könnyebbé, nyugalmasabbá vagy egyszerűbbé teszik életünket, a legújabb termékek és szolgáltatások eladása egyre bonyolultabbá válik. Lehet, hogy az értékesítés hatékonyságát biztosító alapelvek ismerősen hangzanak majd Önnek, hiszen az emberek évszázadok óta foglalkoznak értékesítéssel.

A felhalmozott tapasztalat azt mutatja,

hogy bizonyos tényezők elengedhetetlenek az értékesítés sikeréhez, így például a bizalomra épülő jó kapcsolat kialakítása az ügyféllel, illetve az ügyfél valós igényeinek ismerete.

Ami új lehet az Ön számára tréningünkben a fentiek sikere érdekében alkalmazott megközelítés.

Értékesítési tréningünk elveti az értékesítés megközelítését bonyolító lényegtelen koncepciókat, tippeket és taktikákat, és mindössze azt a 2-3 alapelvet tanítja, amely valóban változást hoz Ön és ügyfelei számára. Meggyőződésünk, hogy e megközelítés révén – feladatainak egyszerűsítésével és csökkentésével – eredményesebben végezheti munkáját.

Hatékonyság az egyszerűség révén, más szóval

könnyítse meg az Öntől való vásárlást ügyfelei számára!

Értékesítési tréning tapasztalatok, a “múlt, amely sokszor korlátozhatja, hogy milyen jövőt építsünk”

De mi a helyzet a tapasztalt értékesítőkkel? Vajon egy ilyen megközelítés egyáltalán nem hasznos a szakmát kiválóan ismerő értékesítők, így különösen az ügyfelekkel hosszú évek óta közvetlen kapcsolatban álló értékesítők számára? Amellett, hogy tréningünk kiváló alap az értékesítéssel még csak most ismerkedőknek, szinte kivétel nélkül igen pozitív visszajelzést kapunk a tapasztalt értékesítőktől is, akik ügyfeleik számára az általuk képviselt vállalkozást testesítik meg. Az értékesítők elmondása szerint a tréningünkön tanultak megkönnyítették és egyszerűsítették életüket. Jobb kapcsolatot tudnak kialakítani az ügyfelekkel és a fogyasztókkal, jobban fel tudják kelteni a termékeik és szolgáltatásaik iránti érdeklődést, ennek eredményeképpen pedig nagyobb forgalmat bonyolítanak, és ehhez nem több, hanem kevesebb erőfeszítésre van szükségük!

Végre van valami ebben a rohanó világban,

ami az értékesítést könnyebbé,

kevésbé titokzatossá és talán

élvezetesebbé is teszi!

Az értékesítési tréning célja, hogy a résztvevők

  • önismerete és önbizalma fejlődjön.
  • felismerjék, hogy milyen tudásra van szükségük ahhoz, hogy eredményesek legyenek.
  • tisztázzák személyes céljaikat és harmonizálják erőforrásaikat.

Az értékesítési tréning témakörei

  • Önismeret és mások megismerése
  • Az értékesítés modellje
  • Az értékesítés előfeltételei (értékrend, hit, előfeltevés)
  • Milyen tudásra van szükség?
  • A célkitűzés módszere
  • Kapcsolatépítés és fenntartás
  • A vevői, megrendelői igények felmérése és a hasznos kérdezés technikája
  • Elkötelezés (Ki kit, és hogyan?)
  • Az üzlet megkötése – DEAL
  • Salesforce struktúra kialakítása és használata

Az értékesítési tréning módszerei:

  • Tréneri prezentáció.
  • Egyéni, kiscsoportos feladatmegoldás.
  • Helyzetgyakorlat, csoportos élménytudatosítás és visszajelzés.
  • Nyitott és vállalati formában is tartunk képzéseket.

Kinek ajánljuk:

  • Minden olyan vállalkozás vezetőjének, értékesítőjének, ahol szolgáltatás, vagy termék értékesítése történik, aki akarja, hogy tőle könnyebben vásárolhassanak!
  • Olyan vezetőknek, értékesítési vezetőknek, és értékesítőknek, akik jól tudnak kapcsolatokat kialakítani, de az értékesítés eredményességén szeretnének változtatni!
  • Ajánljuk továbbá azoknak is, akik az értékesítés témakörében használt módszerekben kívánnak fejlődni.

[gravityform id=2 name=Jelentkezés regisztráció title=false description=false ajax=false]


Ezt olvasta már?
mély belső átalakulás


  MÉLY BELSŐ ÁTALAKULÁS   önismeret és spiritualitás   CORE TRANSFORMATION   Azt  az önismereti tapasztalatot, érettséget és érzékenységet, amit az NLP tréningünkön sajátíthatsz el, élményszerűen  sehol máshol nem tanulhatod, ...